Portal wkołoMOTO adresowany jest do odbiorców, których łączy głód wiedzy na temat branży motoryzacyjnej, ze szczególnym naciskiem na jej aspekty biznesowe. Od młodych profesjonalistów, przez pasjonatów motoryzacji, po specjalistów branżowych. Wszyscy znajdą tutaj wartościowe treści do czytania, słuchania i oglądania, wzbogacające wiedzę i pozwalające lepiej zrozumieć świat motoryzacji od strony biznesowej.
Przejechaliśmy miliony kilometrów dróg, nagraliśmy w radiu i telewizji setki tysięcy minut rozmów, napisaliśmy tysiące artykułów, raportów i analiz motoryzacyjnych – teraz łączymy siły tworząc nowe medium świata motoryzacji.
„Od 40 lat dzielę się swoją pasją do wszystkiego, co jest związane z motoryzacją. Dlatego jestem w zespole wkołoMOTO”
Wojciech Drzewiecki
samar.pl
Prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Absolwent Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Dobra znajomość branży pozwoliła mu na uruchomienie współpracy ze wszystkimi liczącymi się na świecie firmami zajmującymi się analityką rynkową. Raporty Samaru wykorzystywane są przez producentów i dealerów samochodowych, przedstawicieli rządu, banki, firmy leasingowe. Autor wielu artykułów i opracowań dotyczących rynku motoryzacyjnego oraz współautor telewizyjnego programu motoryzacyjnego „Koła Fortuny” w TVN CNBC. Uhonorowany przez magazyn Auto Świat tytułem „Człowiek roku 2014”.
„wkołoMOTO to nasz przystanek w świecie motoryzacji. Łączy pasję z biznesem – odkrywajcie, uczcie się i bawcie się razem z nami”
Dariusz Balcerzyk
autokatalog.pl
Wieloletni ekspert IBRM SAMAR. Absolwent Wydziału Historycznego UW oraz wydziału Science Communication Imperial College w Londynie. Ukończył Studium Filmowe w Polskim Stowarzyszeniu Filmu Naukowego oraz brytyjskie warsztaty produkcji telewizyjnych programów naukowych w Bristolu. Autor licznych publikacji ekonomicznych, historycznych i motoryzacyjnych, w prasie polskiej i zagranicznej. Autor powieści historycznej „Znak woli i mocy”, która zwyciężyła w konkursie literackim „Na osi czasu” na najlepszą powieść historyczną. Współautor albumu „Historia Fiata w Polsce” oraz monografii Polskiego Związku Motorowego. Współautor telewizyjnych magazynów motoryzacyjnych: „4×4” w Polsacie oraz „Koła Fortuny” w TVN CNBC.
„wkołoMOTO to platforma dla profesjonalistów, pasjonatów i ekspertów. Inspirujące, edukacyjne i innowacyjne nowe medium branży motoryzacyjnej”
Robert Stankiewicz
wkolomoto.pl
Absolwent Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. Ukończył podyplomową szkołę dziennikarstwa Polskiego Radia oraz podyplomowe studia marketingu sportu w SGH. Od 30 lat w polskich mediach jako dziennikarz radiowej Jedynki („Sygnałów Dnia” i „Radia Biznes”) oraz prezenter i wydawca w TVN CNBC („Pieniądze od Rana”, „Biznes lunch”, „Wartość!” oraz magazynu motoryzacyjnego „Koła Fortuny”). Pełnił funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, a także firm z sektora energetycznego, drogowego i lotniczego. Dwukrotny laureat konkursu im. Władysława Grabskiego organizowanego przez NBP i Reuters Polska oraz konkursu im. Macieja Krzaka organizowanego przez ZBP.
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.